Saturday, July 12, 2008

WEEKEND CAT BLOGGING #162

This week, Kathy and Puddy at "A Byootiful Life" (Australia) are happy to announce that they are hosting Weekend Cat Blogging #162...

To submit your kitty picture(s), you can either leave a message in their blog's comment section (with your permalinks) or contact them via e-mail without forgetting to give all the needed information.

Aren't Fridolin and Maruschka cute?
Maruschka always embraces Fridolin in such a tender way...
They really seem to love each other.

23 comments:

  1. ohh, c'est trop mimi!
    je me demande si chercher une "copine" à mon Balu...

    ReplyDelete
  2. Bon samedi ..bisou

    ReplyDelete
  3. C'est vraiment plein d'amour!!!

    ReplyDelete
  4. oh qu'ils sont mimis si tendrement enlacés
    bon we

    ReplyDelete
  5. Ohhhhh, They seems love each other so muchhhhh!
    Very adorable!

    ReplyDelete
  6. How adorable.

    ReplyDelete
  7. quand on pense que mes deux vieiles ne pensent qu'à se filer des coups de pattes, je vais leur montrer ta photo !

    ReplyDelete
  8. Coucou ma chère Rosa,

    toujours aussi "cute" tes p'tits chats;)

    Dis-moi... ça te dirait de jouer à KAP ou pas KAP et de faire ma recette de crème de sardines à la ricotta? Avec ou sans foccacia d'ailleurs;)

    Toutes les infos sont dans mon dernier article.

    A très bientôt,
    Marion.

    ReplyDelete
  9. unexpected armistice ?

    ReplyDelete
  10. tiens, tiens j'ai les 2 mêmes spécimens à la maison.... et ils viennent d'être les heureux parents de 4 rejetons à leur image !!!

    ReplyDelete
  11. Gustave est à la maison, je vais voir si je peux approcher avec l'appareil!

    ReplyDelete
  12. LORY: Merci! C'est une bonne idée...

    BEN: Yes, cats are great pets! I'm looking forwards to seeing Lucy...

    COLETTE: Merci et bises!

    MARYATHENES: Oui, ce sont des boules de poil pleines d'amour!

    MOUNET: Merci! Bises...

    ELRA: Thanks! They love one another, of that I'm sure...

    NOBLE PIG: Thanks!

    MAMAPASTA: Elles ne savent pas ce qu'elles ratent ;-P!

    MARION: Merci! Oui, j'essaierai de jouer... C'est gentil d'avoir pensé à moi! A +...

    LAMIACUCINA: ;-P!!!

    SANDRINE: Ohhhh, j'adore les bébés chats!

    MAMINA: J'espüre que tu réussira à prendre un cliché de lui...

    ReplyDelete
  13. Ils sont adorables ! :o)

    ReplyDelete
  14. The 2 kitties are just darling here. The photos are just very cute of them!

    ReplyDelete
  15. Très mignons tes deux chats qui se font des calins.
    Bisous et bonne nuit, Doria

    ReplyDelete
  16. OMG! What angels! Originally I was going to comment on your glowing apricot flan, but then I got diverted w/ your Flickr pic of these two sweeties.

    (P.S. - Also noticed your Type O Negative clip. Didn't know they were still recording. Oddly enough, sometimes goth is the only way to pull you out of a funk. Works for me! ;))

    ReplyDelete
  17. SYLVIE: Merci!

    KITIKATA-SAN: Thanks!

    DORIA: Merci et bises!

    CATSYNTH: Thanks ;-P!

    SUSAN: Yes, they are darlings... Yes, they still exist and the last album was released in 2007. You are right, that kind of music makes me happy! It works magic!

    ReplyDelete
  18. It still makes my heart pitter patter when I see kitties loving one another. So sweet. Aw.

    ReplyDelete
  19. Je ne résiste pas, ils sont trop choux!

    ReplyDelete
  20. L'heure de la sieste bien collés.
    :)

    ReplyDelete
  21. ils sont adorables tes chats! En tout cas ils ont l'air de s'entendre à merveille...

    ReplyDelete
  22. Les miens se font pareil :p

    ReplyDelete