Sunday, December 31, 2006

HAPPY NEW YEAR 2007

I wish you all a very Happy New Year 2007 and hope that your paths will be paved with a million stars!!! May luck, happiness and health be always on your side.

At the same time, I also would like thank you all for your faithful support and regular visits during the year 2006! I really appreciate your kind comments and virtual presence on this blog...

I'm looking forwards to seeing/meeting you again on "Rosa's Yummy Yums"!

"New Year's eve is like every other night; there is no pause in the march of the universe, no breathless moment of silence among created things that the passage of another twelve months may be noted; and yet no man has quite the same thoughts this evening that come with the coming of darkness on other nights."

~ Hamilton Wright Mabie ~

(First Buff -Pic by Steven Kozar www.stevenkozar.com)

17 comments:

  1. une très très bonne année 2007 à toi aussi !
    avec plein de réussites , de bonheur et la santé
    gros bisous

    ReplyDelete
  2. Merci Rosa, tres heureuse annee 2007 a toi! Moi aussi j'apprecie enormement tes visites. J'aime particulierement pousser la porte de ta cuisine. Je suis une grande admiratrice; tu fais partie de ceux qui m'ont donne l'envie d'ouvrir un blog. Grosses bises, Vanessa.

    ReplyDelete
  3. Happy new year Rosa, abondant love and blog cuisine from the people of bloghospere!

    ReplyDelete
  4. Très bonne année à toi aussi ! Happy comme tu dis et qu'elle soit gourmande et ronronnante !!!

    ReplyDelete
  5. Un bon bou d'an! Et une belle année 2007 !

    ReplyDelete
  6. i wish you and your loved ones a great 2007! thank you for sharing your life with me (us), i love to come back regularly and check out your lovely blog!!

    ReplyDelete
  7. Bonne année 2007!
    Bises!

    ReplyDelete
  8. tres bonne annee a toi aux tiens et plein de belles choses a croquer bises

    ReplyDelete
  9. Très bonne année Rosa et que 2007 soit remplie de joies, de bonheur et de toutes ces petites choses qui font que la vie est agréable.

    ReplyDelete
  10. Bonne année 2007

    ReplyDelete
  11. Happy New Year to you, Rosa! All the best in 2007!

    ReplyDelete
  12. May the new year usher in good cheer, happiness and blessings to you and your family!

    Happy New Year, Rosa!

    ReplyDelete
  13. Bonne annee, Rosa, a toi aussi. Et j'adore la citation que tu nous as offerte. Et aussi la photo. C'etait prise ou?

    ReplyDelete
  14. I wish you a very good year 2007!

    ReplyDelete
  15. Bonne et heureuse année à toi aussi, chère Rosa.

    Bisous. :-)

    ReplyDelete
  16. KHALA: Merci pour ce message chaleureux! A toi aussi, je te souhaite une Bonne Année 2007. J'espère qu'elle sera remplie de bonheur...

    CONFITUREMAISON: Woaw, ton message m'a fait vraiment plaisir!!! Je suis très heureuse et flattée de savoir que je t'ai influencée avec mon humble blog. Ton compliment me fait rougir de bonheur! Bonne et Heureuse Année 2007 pleine de gourmandises. Bisous, Rosa.

    RELLY: Thanks ever so much, Relly! The same goes for you and your family...

    DORIAN: Merci beaucoup pour ta visite et tes voeux, Dorian! Je ne peux que te rendre la pareille.

    STEPHANE: A toi de même, Stephane! Merci pour ta visite...

    TSCHOERDA: Thanks ever so much for the kind comment, Tschoerda! I also wish you a very Happy New Year to you and your loved ones! I also enjoy every visit I do on your great blog, so keep up with the good work and bon appétit...

    BEBOP: Merci! A toi de même, bebop!!!

    VERONICA: Merci, Veronica! Je te souhaite rien que du bonheur pour 2007 et plein de surprises culinaires...

    FIDJI: Merci pour ton message chaleureux! J'espère aussi que l'année 2007 sera remplie de joie, de bonheur et de petits ou grands plaisirs culinaires!!!

    TAREK: Merci pout ta visite et meilleurs voeux à toi aussi!

    IVONNE: Thanks, Ivonne! The same goes for you...

    SAILAJA: Many thanks for your visit and warm comment, Sailu! I also hope that 2007 will be filled with joy, love and happiness for you and your family! Happy New Year to you too...

    LADY AMALTHEA: Merci pour ta visite et tes voeux! Je te souhaite la même chose. Oui, la citation est sympa. En fait, cette image n'est pas une photo, mais une peinture de l'artiste américain Steven Kozar...

    MOUSSETIC: Thank for your visit and comment, Moussetic! The same goes to you...

    ELVIRA: Merci beaucoup, Elvira! A toi de même... Bises, Rosa.

    ReplyDelete
  17. Happy New Year Rose, and thank you for Sharing your recipes! Diana

    ReplyDelete