Wednesday, November 5, 2008

VOTE FOR ME - VOTEZ POUR MOI

My humble blog "Rosa's Yummy Yums" has been accepted to participate in a ranking contest on the site "A.F. Touch Cuisine" (France). So, if you like my blog and you want it to be one of the 10 best blogs, then please vote for me! I'd be so grateful...

Mon humble blog "Rosa's Yummy Yums" à été accepté pour participer au classement des 10 meilleurs blogs culinaires du site "A.F. Touch Cuisine".
Si vous aimez mon blog, alors n'hésitez pas à voter pour moi! Merci d'avance...

54 comments:

  1. ok, j'y vais!
    bises

    ReplyDelete
  2. Good luck and I am off to vote!

    ReplyDelete
  3. Rosa je vais de ce clic voter pour toi!
    Bises

    ReplyDelete
  4. ..que c'est donc intéressant tout ça!!..bonne chance ma chère Rosa;)

    ~nancy

    ReplyDelete
  5. Congrats on the nomination Rosa!!!!Well deserved recognition!!

    ReplyDelete
  6. Good luck , i just voted for you. I had to look to see which blog was from you with all the french writtings :-)

    ReplyDelete
  7. meme si je participe je dois dire que ton blog figure deja parmis les 10 premiers pour moi :)

    ReplyDelete
  8. Félicitation pour la sélection.
    Bonne après midi.

    Yann
    http://saveursetcouleurs.over-blog.com

    ReplyDelete
  9. Rosa dear,
    Congratulation.
    I will most definitely vote for you! Good luck. Btw, how , or is there any address that I have to go to be able to vote? I tried to click the logo, but it doesn't seem work.

    ReplyDelete
  10. LOL, never mind dear, I got it! I'll vote, because you are the best, your recipes work and reliable, and I am one of your fan.
    Xoxo

    ReplyDelete
  11. Congratulations, how exciting!

    ReplyDelete
  12. Rosa, just want to let you know that I have been visiting your blog and love it. It always help me in my 'learning' French. Took French for few years many moons ago and now I am hoping to relearn it. Good Luck!

    ReplyDelete
  13. Your blog is delightful and deserves to win! I just voted for you!!

    ReplyDelete
  14. I did it, Rosa!
    I was pretty straight forward! Good luck dear!

    ReplyDelete
  15. Rosa, OUI OUI...c'est "done"! lol

    ReplyDelete
  16. Bonne chance à toi Charmante Rosa:))

    ~Lexibule~xxx

    ReplyDelete
  17. THANKS - MERCI :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  18. Bonne chance Rosa !
    Je suis inscrite aussi !
    Bises

    ReplyDelete
  19. 1 2 3 voté c'est fait
    bises

    ReplyDelete
  20. I've just voted for you. Good luck! Sherrytrifle.

    ReplyDelete
  21. Humble mais très, très beau ! ;o)
    Bisous
    Hélène

    ReplyDelete
  22. Tu m'a donnée l'envie d'inscrire mon blog de recettes de cuisine d'Afrique.

    ReplyDelete
  23. Avec plaisir ma belle Rosa, tu mérites de gagner:)

    ReplyDelete
  24. Certissimamente adoro il tuo blog e vado a votarti facendoti tanti in boca al lupo
    Mariluna

    ReplyDelete
  25. bravo ! j'y vais de ce pas

    ReplyDelete
  26. I'll vote for you!!!!!

    Love your blog! Welcome back from your holiday!

    Blessings!
    Lacy

    ReplyDelete
  27. Tu as mon vote.
    Bisous, Doria

    ReplyDelete
  28. Oh hooray! Off to vote. PS--I loved last month's challenge.

    ReplyDelete
  29. Et un petit vote et c'est parti....

    bisous

    ReplyDelete
  30. Good Luck. I just voted for you.

    ReplyDelete
  31. J'arrive peut-être un peu tard mais - GENIAL..!
    Brava..:)

    ReplyDelete
  32. Good luck Rosa I have voted for you :)

    Rosie x

    ReplyDelete
  33. Goign to vote right now!

    -DTW
    www.everydaycookin.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ça y est, c'est fait. Bonne chance

    ReplyDelete
  35. bonjour Rosa,
    Humble c'est pas vraiment le terme que j'aurai choisi!super oui!
    iza:)

    ReplyDelete
  36. Je participe mais comme je sais que je n'ai aucune chance de gagner et que j'adore ton blog j'ai voté pour toi
    bisous

    ReplyDelete
  37. It would be a pleasure to vote for you and your blog! Good luck! and amazing job!

    ReplyDelete
  38. c'est fait et avec plaisir !

    :)

    bon week-end

    ReplyDelete
  39. I have voted. thank goodness my pathetic French was up to it.
    Good luck Rosa. you deserve to win

    ReplyDelete
  40. MERCI BEAUCOUP!!!! THANKS EVER SO MUCH!

    BISES/CHEERS,

    ROSA xoxo

    ReplyDelete
  41. schon gemacht
    liebe Grüsse
    Robert

    ReplyDelete
  42. J'ai vote pour toi !
    Bises

    ReplyDelete
  43. Je viens de voter pour toi!
    Je me suis aussi permis de mettre ton blog en lien sur le mien...et allez! j'avoue moi aussi je me suis inscrite à ce petit concours! c'est rigolo et ça permet de "rencontrer" plus de monde sur la toile!!!
    Alors merci et bon dimanche!

    ReplyDelete
  44. yes of course I voted for you! despite that I don't read french, I was able to find your blog...

    ReplyDelete
  45. I've just voted. Good luck to you Rosa!

    ReplyDelete